Garantie

Algemeen

Wij bieden een garantie van twee jaar op al onze producten, in overeenstemming met de Europese wetgeving. De garantie dekt fabricagefouten, maar geen slijtage of verkeerd gebruik.

Bij ontvangst van de zending

Controleer bij ontvangst of het aantal pakketten klopt en inspecteer de verpakking op zichtbare schade. Meld eventuele schade direct bij de koerier en maak een aantekening op de vrachtbrief.

Melden van incidenten

Je hebt tot 5 kalenderdagen na ontvangst van de goederen om een incident te melden via contact@pannenpassie.nl. Voeg duidelijke toelichtingen en foto’s toe voor een correcte afhandeling.

Retourneren van defecte producten

Bij fabricagefouten bieden wij een gratis ophaalservice voor de defecte producten.

Uitsluitingen

De garantie dekt geen defecten door verwaarlozing, onjuist gebruik, of schade. Ook geldt de garantie niet voor producten zonder originele verpakking of met ontbrekende onderdelen.

Terugbetalingen

Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde producten, zullen wij de terugbetaling verwerken. Dit kan enkele weken duren. Als een bestelling niet is opgehaald, worden dubbele leveringskosten in rekening gebracht.

Garantieperiode

De garantieperiode is twee jaar vanaf de leverdatum.

Niet gedekt door garantie

Defecten door verwaarlozing, onjuist gebruik, of slijtage vallen niet onder de garantie.

Ongeldige garantie

De garantie vervalt als het aankoopbewijs is aangepast of als er aanpassingen of zijn gedaan aan het product.

Voor vragen of meer informatie kun je contact met ons opnemen via de klantenservice via contact@pannenpassie.nl.